Bir gazetecinin paylaştığı bir haber var.
Daha önce borsadaki parasının hissedeki kağıdını bozup borcu o şekilde tahsil ettiklerini duymuştum ama bu ilk oldu sanırım
Bu yapılan olay yalan resim üzerinde paitle yazmışlar

fakat gerçekte olmayacak die bir durum yok zaten icralık olan kişi banka hesabı kullanamaz parayı borsa nasıl aktarmış diyelim icralık değilken aktarmış parayı adam icaeaya düştükten sonra oradaki parasını başka bir hesaba göndermez mi akıl edememiş diyelim bitcoin borsaları yasal değil şuanda yani herhsngi bir kuruma bağlı olarak çalışmıyor UYAP sistemine vs avukat orada paranın oldgunu nasıl görmüşde icra koymuş veya ihtarname göndermiş binlerce soru.