Isıtma modunda su bittiğinde otomatik durmaz suyunu kontrol etmeniz gerekiyor. Cihazınızda bir problem yok. Çaycıların genel çalışma mantığı bu şekildedir. Sadece kaynatma modunda otomatik durma vardır.