Seni Çok Seviyor videoları yapan birisi vardı yıllar önce. Sokaktan birilerini çevirip x kişi seni seviyor deyip video oluşturuyordu.
Aaklıma o geldi. O zaman 50 TL ödemiştim. Şimdi 200 TL gideri var bence