Merhaba arkadaşlar, 2 gündür başlat çubuğunda klavyem hiçbir şekilde çalışmıyor. Arama vs. yapamıyorum. Araştırdığımda heryerde ctfmon.exe 'den dolayı olduğunu, başlatıldığında vs. çözüleceği yazıyor. Onu da denedim zaten çalışır vaziyetteydi, kapattım açtım sonrasında yönetici olarak başlattım pc re-start vs. herşeyi yaptım ama bir türlü halledemiyorum, aşırı rahatsızlık verici bi durum. Bunun bukadar değerli olduğunu yeni farkettim