Flarum u kullanmak için sanal sunucunuza;
web sunucu olarak nginx,
yüklemeniz yeterlidir. Nginx ücretsizdir. Litespeed ise ücretlidir.
Sanal sunucunuza yönetim paneli kurmanıza gerek yoktur. cpanel, plesk gibi panelleri kullanmak yerine her şeyi komut satırı üzerinden yapabilirsiniz.
Ben bu işi beceremem hocam. İyice araştırıp öğrenip öyle girişebilirim. Teşekkürler