KoJiRo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir haber okumusum da hatta haberlerede cıkmıstı güneş paneli kuran biri fazla elektriği şehrin panosuna vermiş boşa gitmesin diye adama dağıtım bedeli adı altında milyarlarca bor cıkarmıslardı
hocam bahsettiğiniz haberi link olarak gönderir misiniz