Wraith adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
yazacak yorumunuz varsa yazın yoksa lütfen yormayın be kardeşim. yeterince bıktırdınız lütfen adam gibi sorabilecek kapasitede bir sorun varsa sor sormayacaksan gercekten kalabalık yapma gereksiz yoruyorsnuz.
Ne anlatıyorsun boş boş?
Varsa bi derdin yaz bakalım , neyi iyi Türk milletinin? Ne vergisi ödemiyorsun diğer ülkelerde olan ve bizde olmayan?

Devletin sana ne yardım yapıyor , diğer ülkelerin yapmadığı?
Cebine giren para/maaşına oranla markete gittiğinde ne alabiliyorsun , onların alamadığı?

hani demişsin ya benim gördüğüm, nerde ne gördün? Diğer ülke gençlerinin şikayet etmediği?

açıkla bakalım beyefendi