ülkesini bu kadar şikayet eden başka bir millet yoktur herhalde ki ben daha denk gelmedim.
Ülkemizi şikayet etmiyoruz kötü yönetimi şikayet ediyoruz..
Üç beş yandaşa verilen imkanın milyonda biri Türk gencine verilse bu ülkeden ne cevherler çıkacak.. en basit örneği paypal..
Gençler olarak ülkeyi yönetenlere
"gölge etme başka ihsan istemem" diyoruz, teşvik meşvik umrumuzda değil engel olmasınlar yeter.