dün ayakkabı satışı yapmak geldi aklıma neyse gitim aras kargo kapıda ödeme için neyse şirket dedi olmaniz lazim neyse şirket başvurusu için gitim muhasebe ofis kdv ÖTV bura şu ödeme yap vs vs daha cok var yani daha satışa başlamadan 7bin 10bin geçirme başladılar