Bence kredinin varlık fonuna devredilmesi en iyi kurtuluş yolu. Çünkü Varlık Fonları kredi borçlarını bankadan çok ucuza satın alıyorlar. Borçlu ile anlaşarak hem kendi paralarını çıkarıyorlar hem de faiz ve diğer görünmeyen masrafları siliyorlar. Tabii bu safhaya hemen gelinmiyor. en az 1 yıl bankaya taksitleri ödememek lazım ki banka bu kredi borcunu Varlık Fonuna satsın.