Ya adam hatasının bedelini kendi ödüyor zaten. Neden herkes linçlemeye çalışıyor. 6000 maaşın 5000 tl sini zaten ödüyor diyor. Ne kadar duygusuzsunuz. Önce neyin ne olduğunu anlayın. İşyeri kapandığı için borcunu ödeyemediğinden çare arıyorlar. Sizde hak etmiş falan diyorsunuz.

Allah kendisine ödeme kolaylığı versin.