hocam kredi çekdiği bankanın şube müdürüne gidin konusun durumu anlatın işden cıkdığını bu taksidleroi ödeyecek durumu olmadığını ama indiri yapabilirlerse toplu ödeyip borcu kapatmak istediğni şube müdürün tavrına bağlı devlet bankasıysa sanmıyorum yardımcı olaağını ama özek bankaysa müdür yardımcı olabilir çünkü ödenmeyen krediler müdürün sicili içinde olumsuzdur..diyelımkı olmadı ve ödeyemedınızde belli bir süre sonra genellıkle 3-4 ay ödenmediğinde banka avukata devreder haciz işlemleri için bu arada ben sanmıyorumkı banka ipotek almadan bu krediyi versın neyse icra surecınde avkatla pazarlık yapabilirsiniz avukat derki şu kadar getir silelım veya yapılandıralım yapılandırmaya imza atıp da ödemediniz mi doğru hapise 3 ay yatar cıkar bi daha da imza atmamayı öğrenır bilmeyen arkadaşlar için soylıyeyım 1 defa yatarsınız tek ıstısnası nafaka nafakayı ödemesseniz eskı eşiniz sizi içerden cıkarmaz bilginiz olsun 90 gun yatr cıkarsınız ilk ödemediğiizde bir daha attırır..