Valla hocam şöyle düşünün icralık olsa bile şuanki düştüğü durumdan daha kötü olmaz. şuanda maaşının %80 den fazlasını borç ödemekle uğraşıyor hacizlik olursa %30 ödeyecek. Yeni işe girdiğinde bırakın icralık olsun. 6 bin maaşı olan adama 250 bin kredi mi verilir nerde görülmüş böyle iş...

10 Yıl önce 2 yıl bankada çalıştım, Teminat olmadan hiç böyle yüksek bir bedel kredi verildiğini görmedim. en fazla maaşının 22-23 katı veriyorlardı. oda Devlet memuru olunca.

Olacağı söyleyeyim Banka bir müddet sonra o dosyayı başka avukatlık ofislerine satıyor onlar tahsil etmeye çalışıyor.. Banka burda çokta zarar etmiyor vergiden düşüyor bir akılsızlık etmiş Allah bir daha böyle durumlara düşecek bir yanlışa düşürmez inşallah..