Ben de forumda geçirdiğim 1 yıl 2 aylık süreçte henüz 1 günlük üyenin geçirdiği zamanı dönem olarak nitelendirdiğini, konu kirliliği istemediğini belirtirken konu kirliliği yaptığını ilk kez gördüm. Ben bundan rahatsız olduğum için yazdım peki sen bu konuyu açtığın yetmezmiş gibi bu yorumu ne için yapıyorsun?
Sizin gibi birinin bi daha benim konuma gelmemesi için yapıyorum cevap yazmayınız