xCharlotte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Forumda geçirdiğim 1 gün 6 saatlik dönemde senin gibi felsefe yapan kişilerin çok olduğunu gördüm biraz rahat olun hocam mesela yorumu atmak yerine başka işinize bakabilirdiniz
Ben de forumda geçirdiğim 1 yıl 2 aylık süreçte henüz 1 günlük üyenin geçirdiği zamanı dönem olarak nitelendirdiğini, konu kirliliği istemediğini belirtirken konu kirliliği yaptığını ilk kez gördüm. Ben bundan rahatsız olduğum için yazdım peki sen bu konuyu açtığın yetmezmiş gibi bu yorumu ne için yapıyorsun?