Genç bir insanın bu borcu ödemeden hayatına devam etmesi çok zor, tamamen sistem dışına atılıyorsun. Ne maaşını tam alabiliyorsun ne mal edinebiliyorsun, kısacası o borcu her türlü ödemesi lazım ne kadar erken o kadar iyi ortada tatlı bi seçenek yok.