AmazingMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoğu bankacılık uygulaması kolaylık olması açısından 1. girişten sonra SMS kodu istemez.

Gİrerken beni hatırla seçeneğini kapatırsanız eğer, her seferinde isteyecektir.

Kapali zaten hocam ama guvenlik kodu gondermiyor