Dün enpara basvuru yapmıştım arayıp hesabımı açtılar yalnız mobil bankacılıga girerken sadece benim belirlemiş olduğum şifreyi soruyor.Uzun suredir PTT uygulamasıni kullaniyordun onda benim belirledigim sifreyi girdikten sonra telefona guvenlik kodu geliyordu o şekilde giriş yapıyordum.Enparada böyle bisey olmuyor bu guvenlikle ilgili sorun yasatir diye dusunuyorum.Sadece uygulamayı ilk yukledigimde 1 kere guvenlik kodu gönderdi.Ayarlarda filan da göremedim Enpara hep bu sekilde mi çalışıyor?
Hesabınızı hemen açmışlar cok iyi. 18 martta başvurumu yaptim. Dün mesaj geldi iki hafta içinde ziyaret edicez diye 😂 çok erkenciler.