Madtol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Öncelikle rica ederim hocam.
Agresif davranış hiç birşeyi çözmez maalesef. Durumu güzelce anlatırsa belki yardımcı olunabilir. Varlık fonu değildir bu arada Varlık yönetim şirketlerine devredilir borçlar. Ancak bu borçların devir süreleri uzayabilir. Çünkü bankalar bu gibi ödenemeyen borçları bir süre bir havuzda biriktirir ve ihale usulüyle varlık yönetim şirketlerine devreder. Bu süreçten sonra yasal alacaklı ilgili varlık yönetim şirketi olur ve borcun tamamını talep etme hakkına sahiptirler (anapara + faiz ). İhale bedelleri borcun güncel tutarından (anapara + faiz) daha düşük olduğu için indirim yapma ve ödeme planında esneklik sağlamak gibi durumlara daha yatkın olurlar.
Üzerine hiç birşey olmaması bu durumda bir + ancak ilerideki yaşamı için bu borçlar devam ettiği sürece üzerine kayıtlı hiç birşey alamamak gibi bir korkusu olacaktır.
Umarım biran önce borçlarından kurtulur ve yaşamına kaldığı yerden özgürce devam edebilir.
yani diyorsunuz ki 2-3 sene daha sabretsin aylık 5000 ödemeye devam etsin :/ anladım.. teşekkürler