Kredi veya kredi kartı ödememe sonrası icralık olursanız, mal varlığınıza veya sigortalı olarak çalışıyorsanız aldığınız maaşın 3de 1ine el koyarlar. Ama eğer hiç bir şeyiniz yoksa, sizden kimse zorla para alamaz. Ayrıca mal varlığınızda eğer 1 adet eviniz varsa, o evi kimse satamaz. Yaşamak zorundasınız çünkü. Bu yasal bir durumdur.
üzerine tapu, araba sent ,sepet. yasal ne varsa haciz koyabilir alacaklı kimsenin standardına bakmıyolar maalesef . borçlu arkadaş dikkat edecek veya borcunu zamana yayıp ödemeyi seçecek öder kurtulur inşallah geçmiş olsun ...