uzaktan bir tanıdığımın bankalara çok sağlam borcu var. kredilerini ödemedi. bir süre sonra maaşının bir kısmına el kondu. öyle yüksek bir kısmına da değil, maaşının dörtte biri olması lazım. tek sıkıntı, üzerine herhangi bir mal, mülk alamıyor. ama hayatını geçindirebiliyor. bir avukata danışsın bu konuyu.