Merhaba, bir YouTube kanalı satın aldım. 1000 abone ve 4000 saat izlenme dolmuş fakat daha önce reklam onayı vermemiş YouTube. Sanırım şans oyun videoları paylaşıldığı için olabilir diye düşünüyorum. O videoları gizledim ve şu an organik tek videomuz var kanalda. 7 dakikalık. 7 nisanda yani bugün tekrar para kazanma başvurusu yapabiliyoruz, videomuzu paylaşalı 2 hafta oldu. Sizce tekrar başvuru yapmalı mıyım? Yoksa birkaç video daha yükleyip öyle mi başvuru yapmalıyım?