Ayrıcalıklı tutulanlar tabi ki var 😁 ancak bizimde temsilcimiz uğraştı sonuç yok 😂
temsilci falan hikaye hocam. sizin maaş durumunuz olmadığı için bankada paran var mı diye soruyor gelenler gidenler değil düzenli gelip birikiyor mu. siz de doğal olarak diyorsunuz ki madem param olduğunu soruyorsun niye kredi için sana başvurayım.
banka sizin için çözüm değil bence esnaf sanatkarlara kayıt olup oranın üzerinden halkbankasına başvuru yapın