Hocam bende de var 😂 Çözmek için 4 katı fee ödememiz gerekiyor. 4 USDT lik fee için 1 KEX veriyorlar. Yani bizim bu paraları dondurucudan çıkarmak için en az 1800 dolar fee ödememiz gerekiyor . Ocak ayı başında 50-60 dolarla iş bitiyordu . Gerçi o zaman o paraya kick token alsak bile yetermiş kazanmak için , nasip..