Sıfır matematik neti olan ve daha sonra azmedip 47 net çıkarıp mühendisliği kazanan birisi olarak tavsiye veriyorum.
Antremanlarla matematik kitabı var 1-2-3 diye onları alıp sıfırdan başlıyorsun.
2. kitaba başlarken youtube'da Şenol hoca var aynı zamanda bu hocanın videolarını izliyorsun daha sonra kitapta'ki konuyu bitiriyorsun.
Sonra 1 tane çözümlü çıkmış soru bankası alıp çözmeye çalış cevaba hemen bakma sonra cevaplara bak karşılaştır
Youtube'da soru çözme taktikleri var onları izle bir süre sonra kalem oynatmadan çözebileceğin sorular olacak.
Tüm konular bitince hemen deneme seti alıp deneme yap yanlışlarını sayma ama yanlış soruları geriye dönerek her zaman tekrar çöz sınavı kazandıracak olan şey o yanlış yaptığın sorular olacak.
Tek bir kaynağa bağlı kalmaz eline ne geçerse çöz.