Akapunko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@brkcnklm; hocam adamın tek doğru davranışı yok, çokta şey yapmayın siz. (Muhatap olmayın )
Valla inan ben de anlamadım bu düşünce tarzıyla yaşayabilmek de bir yetenek olsa gerek