Merhaba, lise döneminde matematiğim felaketti. Kesirli sayılarda işlem bile yapamıyordum. Daha sonra kolay matematik, matematik gibi bir konu anlatımı alıp bitirdim. Daha sonra normal seviyedeki kitaplara geçtim ve onları da bitirmiştim. Bu şekilde üniversite sınavında 40'da 30, Kpss'de ise işaretlediklerimin tamamı doğru çıkmıştı. Bu şekilde matematiğe sıfırdan başlayabilirsiniz. Aynı zamanda youtube videoları da çok işime yaramıştı.