EyupFidan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
R10 eski günlerine mi dönüyor ( Hüzünlendim. Paylaşım için teşekkürler hocam.
ebrarbebe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okurken bile içimden helal olsun dedim. Böyle paylaşımları görmek çok nadir teşekkürler yakından takibe aldım sizi
mcatakcin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Böyle içerikler, yetim kalmış r10 için de çok değerli. Teşekkür ederiz.
Değerli yorumlarınız için çok teşekkürler. Açıkçası bunun tamamen karşılıksız olduğunu söyleyemem arkadaşlar. Yani ben de desteğini ve lisans kurulumuınu yaptığım eklentinin bir nevi tanıtımını yapıyorum ancak samimi bir şekilde yararlı açıklamalarda bulunuyorum ki tüm arkadaşlar müşterilerim yada ücretsiz kullanan herkes yararlansın. Beni motive eden şey bu açıkçası.

Değerli yorumlarınız için çok teşekkür ederim. Bol kazançlar.