Konu
Reklamlarına Alet olduk.
07-04-2021, 11:21:27
#1
turbey
Bir burada çözüm arayıp durdukça, aslında çözüm mözüm olmadığını gördük.
Biz burda konuştukça adamalrın reklamını yapıyoruz.
Çok pis bir sistem geliştirmişler.
Bedava reklam.
Bizde Alet olduk.