Merhabalar iyi forumlar , bünyesinde çalışmış olduğum bir dijital reklam ajansıyla beraber bir bot yapıyoruz , hedeflediğimiz siteden çekilen veri utf-8 olarak gelmiyor bundan dolayı veritabanına bozuk bir şekilde kayıt ediyor bu konuda ne yapabilirim yardımcı olursanız çok sevinirim ekteki görsellerle daha iyi anlaşılacağını umuyorum bir kaç method denedim fakat olmadı onları da özet geçeyim.
Not:site içerisinde gelen veri bozuk gözükmüyor kaynak koduna girildiği zaman karakterlerdeki bozukluk gözüküyor.
Html'de
<meta charset="UTF-8">
kullandım olmadı.
$baslik = mb_convert_encoding($baslik, 'UTF-8');
bu kod bloğu ile $baslik değişkenini utf-8 yaptıktan sonra veritabanına kayıt edilsin dedim o şekilde de olmadı.