U olanlarda ne gibi sıkıntı oluyor. Bende model sonu U olan var herhangi bir sıkıntı yaşamadım
Benım oğrendığım ana karta bırlesık olduğu ıcın aksı bır durum olsa o ıslemcıler sokulemıyor genelde ıslemcı normal çalışma frekansı dusuk oluyor
bana uzak dur dendı keza ıslemcı çalışma frakansı yuksek o mustesna
ama hıç rısske gırmeye gerk yok 2ghrz ustu model u omayan ıslemcı alın bırde newme ssd olursa o laptop tutulmaz uçak gıbı olur.