yacobey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
KOCAMAN YTD YAZDIM. Kendi yorumumda noktasına virgülüne kadar sizi ilgilendirmez.
Sen de haklisin tabi. Bana ne. Amannn