yacobey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben arkadaşa kendi fikrimi ilettim. Size fikrinizi şahsi olarak sormadım. İyi forumlar

yalnis biliyosun hocam. Ben de duzelttim arkadas da yalnis bilgilenmesin diye. Bilmedigimiz her konuda yorum yazmamak gerek.