Hocam arkadaşı düşünerek yorumunuzu yazdığınızı biliyorum ama neden Türk firmalarına yatırım yapmak yerine dışarı kaçıyorsunuz ki. Tabi ki bu duruma saygı duyuyorum ama aylardır kullandığım vds ile hiç sıkıntı çekmedim ki yorumlarını paylaşan firmalarla da sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum. Hem kullandığım sunucu aynı zaman da ana bilgisayarım gibi de oldu. Sunucum da ayrı bir hesap ile farklı projeler üzerine çalışmalar yapıyorum. Demek istediğim, bence bazı durumlar da göz ardı edilebilir. Üstelik karşımda bir Türk'ün olması da ayrı bir güven veriyor açıkcası. Bu benim düşünce ve yorumumdur. Diğer türlüsü haddim değildir.
yok hacam kesinlikle yanlıs anlamadım hak veriyorum beni de yanlıs anlamayın ben bu sunucu işlerini abartmıyorum 15 senedir yapıyorumdur aşırı fazla şans verdim ismini vermek istemedigim dc lere makina bıraktım yok hdd yandı diyip malzemeyimi kaybetmediler ram değiştirecez diyip yine aynı şekilde oturaklı firmalarla da yeni firmalarla da çalıştım avrupanın kurumsallığını bulamadım ne olursa olun internette dışa bağımlıyız dışarıdan 1gbit hat kullanıp burada 100mbit paylasımlı kullanmak insanı üzüyor ve maliyet olarak bakıncada gerçekten yüksek meblalar düşüncenize saygı duyuyorum kendine güvenen ilgili türk firması varsa bende deneyip calısmak sans vermek isterim saygılarımla