00.00 bgbg'nin kendine hayrı yok reis engellemesen ne fark edecek en fazla yayıncı kalmassa bgbg 00 ile devam edersin

ben engelliyorum
kalitesiz trafiğe iyi vermiyor
kalitesiz trafiğim var
googleden gelen kaliteli içeriğiniz varsa engellemeyin zaten oranlar yüksektir sizde