öncelikle vds zaten sanal virtual dedicated server sonra bu paralara çıkmana kendini yormana hiç mi hiç gerek yok yıllardır çalışan botlarım var google ovh cloud veya birkac yabancı firma daha var 1 2 dolarlık linux makina çeksen kendine fazlasıyla işini görür yerli firmalar gibi kapandı açıldı derdin olmaz %100 uptime alıyorsun tavsiyem 1 2 dolarlık birşey alıp kullanmandan yanadır kaybın olmaz senelik ödeyip unutabilirsin saygılarımla
Hocam arkadaşı düşünerek yorumunuzu yazdığınızı biliyorum ama neden Türk firmalarına yatırım yapmak yerine dışarı kaçıyorsunuz ki. Tabi ki bu duruma saygı duyuyorum ama aylardır kullandığım vds ile hiç sıkıntı çekmedim ki yorumlarını paylaşan firmalarla da sıkıntı yaşayacağını düşünmüyorum. Hem kullandığım sunucu aynı zaman da ana bilgisayarım gibi de oldu. Sunucum da ayrı bir hesap ile farklı projeler üzerine çalışmalar yapıyorum. Demek istediğim, bence bazı durumlar da göz ardı edilebilir. Üstelik karşımda bir Türk'ün olması da ayrı bir güven veriyor açıkcası. Bu benim düşünce ve yorumumdur. Diğer türlüsü haddim değildir.