sayılı hosting firmaları kendi yazılımını çıkartıp kullanabilirler bana kalırsa.
bu yazınızdan ötürü başarılar dilerim
umarım daha güzelleri sizinle olur.
Alıntı
Sanıyorum birkaç ay içinde Güzel Hosting olarak kendi yazılımımızı yazdırıp ona geçiş yapacağız. Aylık 1000USD bunlara vermek mümkün değil, mantıklı değil.