Kötü komşu insanı ev sahibi yapar. Aylık $849.95 whmcs tarafına ödemek çok saçma bir durum olacaktır. En fazla 1-2 ay yapı yetişene kadar ödenir. Adobe bile tüm yazılımları için aylık KDV dahil 425TL alıyor. WHMCS nasıl bir yazılım ki bunu hak etsin ?
Kaldı ki piyasa şuan hiç adil devam etmiyor. Cpanel, Litespeed gibi tüm yazılımları crack kullanan sayısı artmaya devam ederken kim kiminle nasıl mücadele etsin.
Kısacası dönecez dönecez aynı yere gelecez.