WHMCS'de tema entegresi kolay ama zor (bootstrap'cilerin gözü yaşlı), modüler altyapısı var ve geniş özellik skalasına sahip. Ama hiçbir özelliği 1300 dolar aylık lisans ücretini karşılamaz. Nitekim 2003 yılından beri geliştirilen bir yazılım olmasına rağmen hala bas bas bağırılan özellikleri getirmemekte ısrarcılar. Bu özelliklerin bazıları modüler altyapı ile bile eklenmeme potansiyeline sahip özellikler. Hem topluluğun istediği özellikleri getirme hem de yaklaşık 30 kat zam yap. Hem komik hem üzücü. Her şeyin sonunda maalesef ki Hostbill, Wisecp gibi yazılımlar - Türkiye için - yeterince desteğe sahip değiller. Hostbill Türkiye'de henüz yeni yeni tanınıyor ve en basitinden Türk sanal poslarını ücretsiz yayınlamış kimse yok. Dolayısıyla Hostbill'e veyahut başka bir muadil yazılıma geçmek isteyenin yine cebinden bolca para çıkması gerekiyor. 5-10 modül bile olsa bu modüllerin her biri kapsamlı modüller olabilir. Şu an hostinglerin önünde dört seçenek var; Ya çok para verip WHMCS'de kalacaklar ya 10 aylık bütçeyi tek seferde çıkıp özel yazılım yaptıracaklar ya Hostbill gibi muadil yazılıma geçip modül entegresi ve taşıma ile uğraşacaklar ya da null'a girişecekler. Benim tahminimce Türkiye'de 1 olan null hosting sayısı 2 ye kısa sürede çıkacaktır. Allah kolaylık versin.