Arkadaşlar Güncel haberler arasında adanada birinin timsah beslerken yakalandığı ve hem para cezası uygulandığı hemde elinden timsahı alındığı gösteriliyor
Kısacası timsah beslememek için bu bir kanıttır
Kaynak
https://www.google.com/amp/s/www.son...uldu-14047110/
Gördüğünüz gibi ceza almış
Timsah beslemeye gerek yok açıkçası onun yerine balık besleyebilirsiniz veyada diğer arkadaşların önerisiyle iguana besleyebilirsiniz
Bana gelirse benim beslediğim birşey yok ben hayvan beslemem
Arkadaşıma gelir ise kendisi küçük hatta bebek köpekbalıkları pengasus cinsinden almaya karar verdi ve olayı bu şekilde sonlandırdı sizlerde balık besleyebilirsiniz
Türü tehlikeli olmaması iyi olur japon tarzı balıklar beslemek doğrusudur