Arkadaşlar Güncel haberler arasında adanada birinin timsah beslerken yakalandığı ve hem para cezası uygulandığı hemde elinden timsahı alındığı gösteriliyor

Kısacası timsah beslememek için bu bir kanıttır

Kaynak https://www.google.com/amp/s/www.son...uldu-14047110/

Gördüğünüz gibi ceza almış

Timsah beslemeye gerek yok açıkçası onun yerine balık besleyebilirsiniz veyada diğer arkadaşların önerisiyle iguana besleyebilirsiniz

Bana gelirse benim beslediğim birşey yok ben hayvan beslemem

Arkadaşıma gelir ise kendisi küçük hatta bebek köpekbalıkları pengasus cinsinden almaya karar verdi ve olayı bu şekilde sonlandırdı sizlerde balık besleyebilirsiniz

Türü tehlikeli olmaması iyi olur japon tarzı balıklar beslemek doğrusudur