Borsa istanbul %10 eksiye geçince insanlar satmasın diye işlemleri kapatıyor daaaaaa bitçi %30 bir anda düşmüş neden kapatmasınn

Şaka bir yana. Buralardan bitçilerini satmak isteyenlerin tüm bitçileri alınır. Emir koymanız yeterlidir