Eskiden alınmış olan sınırsız owned lisanslara da mı güncelleme gelecek hocam? eğer o lisanslara bir düzenleme gelmeyecekse öyle bir lisans alıp yıllık 100 dolar support hizmeti alabilirsiniz. Bu lisansların bir eksisi mi var acaba geçmeyi hiç düşünmediniz?