yunusdm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Wisecpye geçmeyi neden düşün müyorsunuz?
Bununla ilgili çok yorum yapmak istemiyorum, daha profesyonel yazılımlar kullanmayı amaçlıyoruz desem yeterlidir.