Wisecpye geçmeyi neden düşün müyorsunuz?
WHMCS yılların altyapısı olmakla birlikte, piyasada bulunan bir çok otomasyonun modülü bulunmaktadır, fakat WiseCP yeni bir altyapı olduğu için ücretsiz modül bulmak zor.
Ücretiyle yazdırmak mecburiyetine kalıyor insanlar.