BuRaKM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Muhtemelen her çıkan güzel projede aynı yorumları yapan birisi. İnanılmaz gerçekten.

----

Yani adamların kısa bir süre içerisinde açıklama yapmaması kötü ama direk bu tür yorumlar hoş değil. Adamlar bir borsaya girme arefesindeler teknik birşeydir. Çalışma vardır. Yani değeri artacaksada artmaz
Benim girdiğim projeleri aklın hayalin almaz hocam, ben bitci den 6x yapıp kaçtım ama bu bitci sayesinde değil Türk fomo milleti sayesinde oldu. Proje açık ara kötü şuanlık kötüyken de kötü derim. Açıklama yapmadan şirketin böyle şeyler yapması olmaz olamaz. 🤝 Saygılarımla bol kazançlar