Alicangzl06 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar az önce yaşadığım tatsız olayı anlatıp önerilerinizi bekliyorum, HP laptop' un üzerine bir bardak dolusu votka döküldü pc açıktı ekranda görüntü kaydı baya farklı bir hal aldı ve PC kendi kendine kapandı, yarın bilgisayarciya gideceğim. Yarına kadar neler yapabilirim ve sizce bilgisayar kurtarılabilir mi ?
Aynı olayı 2009 yılında yaşadım benim PC de HP PAVİLİON 'du . Şu an yapabileceğin bir şey yok. İstanbulda yaşıyorsan Mecidiyeköyde yetkili servis var biraz pahalı ama en azından orjinal ve garantili yapıyor. Ben o zaman yanlış hatırlamıyorsam 150 TL gibi ücrete yaptırmıştım.