merhaba geçen ay btk dan yer sağlayıcı belgesi aldım ticari olarak faliyet gösteriyorum her ay alınan host ve domainleri rapor etmem gerekiyormuş wisecp kullanmaktayım wisecpden aldığım çıktıyı direkt yükleyebiliyormuyum? veya nasıl yüklemeliyim?