Kadın benden zenginse boşandıktan sonra bana nafaka öder mi

Kadın erkek yasalar önünde eşitse nafaka olayı olmamalıdır.

Ayrıca kadın evlenene kadar sosyal güvenlikten faydalanıyor. Babası ölünce maaşı alabiliyor vsss.
Bence kadın yasalar önünde erkekten üstündür. Ve pozitif ayrcımılığa sahiptir.

Aklı olan erkek evlenmez. Evlendikten sonra allah korusun boşanırsa herşeyinin yarısını ve maaşın önemli bir kısmını kadın alacak.
Bu yüzden kimse evlenmeyi göze alamıyor.