Konu
HUAWEI FreeBuds 4i kullanan var mı ?
06-04-2021, 14:14:57
#3
umut0234
Bende 3i var muazzam bir şey eminim 4i de öyledir.
Yakın zamanda bende geçiş yapmayı düşünüyorum.