Millet olarak cahil olduğumuz noktalar elbette var fakat bunu geçimsizlikle örtüştüğünü görmezlikten gelmek te aptallıktan başka bir şey değildir. Bugün berberin bile kripto para alması, o berberin geçim sıkıntısı yaşadığının belirtisidir. Adam elindeki parayı Borsaya veya döviz'e yatırsa Merkez Bankasının yapacağı bir hamle ile o parası yok olabiliyor.
Ben 8 Aydır bu işin içerisinde ve başlangıçta 200 tl ile başlayıp, her ay belli bir yatırımla 4'lü 0 hanesini görmeyi başardım (%75 Kazancım mevcut) . Bu yaptığım yatırımı 8 ay önce altın veya dolara yapsaydım büyük ihtimalle kazancım %50'nin üzerinde bile olmayacaktı.